Matförgiftning...

... är inte skoj.
.
Vaknade jättetidigt i morse... eller var det mitt i natten... jaja... det spelar inte så stor roll... men jag mådde inte något vidare och nu nojar jag iväg på att jag skulle ha kunnat drabbas av någon form av matförgiftning... matt och med en mage som inte riktigt trivs för tillfället... fördelen med en matförgiftning om det nu skulle vara så är ju att det brukar gå över relativt snabbt... fast så tänker jag på min indienresa för några år sedan... guardia... ett och ett halvt års mer eller mindre lidande... inga pencilinkurer verkade hjälpa... det var inte förän jag fick tag på riktiga pruttipangpanggrejer från asien som jag blev kvitt det parasiten... det är skillnad på pencilin och pencilin... i vilket fall som helst så hoppas jag på en snabb förbättring... troligen har jag bara fått i mig någon skit som min kropp reagerar på... jag förväntar mig att tillfriskna inom några timmar.
.
Den som stod modell för denna skulpturen har troligtvis drabbats av guardia.
 

Kommentera inlägget här :