Talardag...

... i Jönköping.
.
Idag så bär det iväg till Jönköping där vi tänker hänga med våra fina vänner i gemenskapen... och det är ju alltid skoj att träffa människor som jag i stort sett inte träffar mer än på våra gemensamma tillställningar... och FB såklart... men FB är ju fortfarande inte verkligheten... visserligen så kan det bli en smula intensivt att träffa många av mina vänner samtidigt... man hinner sällan med att fördjupa sig i några längre samtal när man är fullt upptagen med att krama om och hälsa på väldigt många... samtidigt... men vem vet vad denna dagen har i sitt sköte... inte jag i alla fall... en sak vet jag... och det är att det nu för tiden är jag själv som har ansvar för hur mina dagar blir... tror jag väljer att ta på mina positiva glasögon... bara för idag.
.
Vilka glasögon väljer du att sätta på dig denna soliga dag?
 

Kommentera inlägget här :