Tro...

... och tillit.
.
Jag har ju under min resa i tillfrisknandet från mitt tidigare drogberoende begåvats med en tro... från att inte ha kunnat lita på varken mig själv eller någon annan känner jag idag tillit till livet på livets villkor... visst händer det jobbiga grejer mellan varven och mitt känsloliv reagerar inte alltid så himla förnuftigt... och det är vid dessa tillfälle som jag verkligen kan känna vilken nytta jag har av att dra nytta av denna tro... att be någon annan om råd och vara kapabel att följa dessa råd ger mig möjligheten att klara av det mesta i mitt liv utan att bryta ihop... resultatet lär inte vänta på sig... sinnesro... och jag kan riktigt känna hur jag växer som människa.
.
Frihet är att våga leva livet på livets villkor... fullt ut.
 

Kommentera inlägget här :