Golvet...

... flyter på.
.
Mina gamla kunskaper som snickare kommer väl till pass när jag nu lägger golv... det är en hel del mätande och sågande när nu äntligen golvet börjar komma på plats... det är ju inte direkt ett litet fyrkantigt rum jag håller på att lägga och allt tar sin lilla tid... förhoppningen är väl att jag ska bli klar idag även om jag har en hel del kvar... men, men... det får ta den tid det tar och jag kan bara göra mitt bästa... fint blir det i alla fall.
.
Nu ser jag fram emot att vi inom en hyfsat snar framtid kan färdigställa vår renovering och återgå till ett lite mer normalt liv... för även om det är resan som är målet så tar det på mina krafter att dubbelarbeta som vi gjort nu en längre tid... visst är det avkopplande att jobba lite praktiskt med händerna helger och kvällar... men jag är inte mer än människa och behöver nog trots allt vila lite mellan varven.
.
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Gunilla

Det ser riktigt bra ut. Du/ni är duktiga. Betänk....Rom byggdes inte på en dag.....
Kram

Svar: Vi är jättenöjda trots att det tar lite längre tid än vad vi trott från början... kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :