Jobba...

... natt.
.
Det är inte så ofta men det har hänt någon enstaka gång... att jag hoppar in och jobbar natt... och jag måste säga att det funkar hur bra som helst trots en viss ovana... inte så konstigt egentligen eftersom vi har så fina boende hos oss på VågaBo... tillsammans är nyckelordet... och tillsammans så fixar vi ju som bekant det mesta.
.
Nu ska jag bara vänta på att jag kan hämta min bil som varit ute på ett litet äventyr... sen bär det iväg till Ljungby för att då äntligen hämta hem vår diskbänk... hoppas bara att jag lyckas få in den i bilen... och då förstår ni säkert att helgen är inbokad för att då till slut få den på plats... och få till ett fungerande kök (även om det finns lite kvar att göra innan det är helt klart)... ja, det finns att göra för mig... både på jobbet och hemma... en sak som jag gillade var när jag satte mig ner för att få ihop lite statistik över hur det gått för de som jobbat hos oss... det var inget annat än en mirakelläsning... fan vad bra vi är när vi gör saker tillsammans.
.
Tillsammans kan vi göra mycket... 
 

Kommentera inlägget här :