Det är mycket som ska stämma...

... när man drar rör.
.
Hade inte jag haft vänner som kan det här med rördragning så hade jag stått mig slätt... det verkar ju finnas precis hur många varianter som helst... och att få ihop grejerna så att allt passar en hel vetenskap... gårdagen satt jag många timmar i min bil eftersom jag var tvungen att åka till badrumsaffären och fixa med grejer så att de kunde instaleras... men tack vare min tålmodige vän så hyser jag stort hopp om att allt kommer att fungera lite senare idag... visserligen så känner jag mig en liten aning tafatt när jag inte riktigt alltid förstår vad det är han sysslar med... tur att jag har 100% tillit... en gudagåva när man inte kan själv.
.
Saker och ting börjar komma på plats nu... nu ska vi bara få det att funka.
 

Kommentera inlägget här :