En spännande vecka...

... väntar på mig.
.
Måste erkänna att jag är lite nervös inför morgondagens föreläsning i Lund... denna gången ska jag nämligen föreläsa på ett annat språk än mitt modersmål... visst brukar jag kunna göra mig förstådd på engelska när jag är ute och reser och det är inte första gången jag föreläser på engelska... för några år sedan så var jag faktiskt i Indien och föreläste på ett behandlingshem där... och visst... jag gillar utmaningen... budskapet jag har är ju trots allt internationellt.
.
Vidare så kommer vårt nya kök att levereras på torsdag... och en ny luftvärmeväxlare på onsdag... det är inte utan att det känns väldigt spännande nu när vår renovering närmar sig finalen... visserligen så är det fortfarande rätt mycket kvar att göra innan vi är klara... men det färdiga resultatet närmar sig med stormsteg... snart så flyttar vi in på vår undervåning... spännande.
.
Utmaningar är spännande tycker jag... 
 

Kommentera inlägget här :