Att presentera...

... VågaVa.
.
Låt mig först av allt säga att jag inte är rätt man för att presentera VågaVa... inte så konstigt egentligen eller kanske hur konstigt som helst... som en av grundarna så är jag ju väl insatt i vår idé och hur vi arbetar... men trots detta så vill jag hävda att "sälja" sin egen produkt inte är bra... nä, då ser jag nog hellre att någon som använt sig av VågaVa på sin egen resa i livet kan förklara hur vi jobbar... egen erfarenhet är trots allt en av hörnstenarna i vår verksamhet... vad jag säger betyder inte hälften så mycket som en röst av alla de som faktiskt har tagit VågaVa på allvar och idag har ett fungerande liv... utan droger.
.
Men, men... nu ser inte alltid verkligheten ut på detta sätt... jag får trots allt ställa mig där framme och efter bästa förmåga försöka presentera oss... jag är ju som jag är... och det blir som det blir... en sak som jag har med mig är att jag inte behöver prestera någonting... jag VET hur bra det funkar för oss... att massa människor har åsikter och ditten och datten tar aldrig bort den stolthet jag kan känna över våra helt fantastiska resultat... alla dessa underbara människor som jag sett växa i sin drogfrihet är min belöning... sen får folk tycka vad fan de vill om mina presentationer av vår verksamhet... huvudsaken är ju trots allt att det funkar för de som hamnar hos oss på VågaVa.
.
Snacka går ju... men snacka så det går är svårare.
 
 

Kommentera inlägget här :