Jo det är bra...

... med det mesta.
.
Livet är ju som det är... och jag kan känna att jag äntligen börjar landa i någon form av acceptans... har kännt mig väldigt stressad ett tag eftersom det har varit rätt mycket med det mesta en längre tid... nu börjar bitarna falla på plats igen och då blir det lite mer tid över till att njuta av tillvaron som den faktiskt ser ut... nu för tiden är jag en gift man... och det är skönt att kunna ge mig själv tid att landa och stanna kvar i den känslan... det har varit väldigt mycket som pockat på min uppmärksamhet när det gäller både renoveringen av vårt hus och jobbet på VågaVa... stora förändringar tar mycket energi och det har funnits dagar då jag nästan har blivit rädd för att springa in i den berömda väggen... men genom att erkänna min maktlöshet inför saker som jag inte kan förändra och se hur ohanterlig den känslan egentligen är har hoppet vaknat till liv... och idag så har detta hopp förvandlats till tro... och känslan av att allt är precis som det ska vara fyller mig med något som jag saknat ett tag nu... en form av sinnesro.
.
Skönt att kunna ge sig själv lite tid att bara... stanna upp.
 

Kommentera inlägget här :