Uppdateringar...

... är skoj.
.
En sak som är lite rolig med min Iphone är när det är dax för de stora uppdateringarna... så nu ligger min lur och håller på att förvandlas till en modernare version av sig själv... vilket naturligtvis glädjer en tekniknörd som mig... det är lite som att köpa en ny telefon... visst... det är ingen glädje som varar mycket längre än några timmar men eftersom det inte kostar något så är ju inte det hela världen... att uppdatera ett kök och en tvättstuga är däremot ett lite mer kostsamt företag... förhoppningsvis så kommer glädjen av den uppdateringen att vara lite längre.
.
Men mitt i alla dessa uppdateringar så får jag inte glömma bort att det finns massor av saker som inte behöver uppdateras... jag har otroligt mycket att vara tacksam över... när jag förstår att stanna upp en liten stund och glädjas över det jag redan har och inte rusar iväg efter det som jag vill ha.
.
Allt behöver inte uppdateras... vissa saker är faktiskt bra precis som de är.
 

Kommentera inlägget här :