Vardagen...

... knackar på dörren.
.
Jaha så var då semestern över för denna gången och klockan ringer som vanligt klockan 06.00 igen... visserligen så tycker jag inte riktigt att jag har tid att arbete för tillfället... eftersom jag ju har en massa arbete kvar att göra på vårt hus... men det är bara att acceptera verkligheten som den ser ut... var sak har sin tid... vi har kommit en bra bit på vägen och det börjar bli tid för att plocka fram målargrejerna... gipsningen av väggar och tak är snart klart och spackelspadarna väntar på att börja användas... men först blir det en sväng till VågaVa i Halmstad för att planerara lite inför hösten... massor av möten är redan inplanerade och vi går en spännande framtid till mötes på många sätt och vis... känner på mig att det är en tid av förändringar... och min erfarenhet av förändringar är god trots att det inte riktigt känns så... många av oss i Halmstad har gått vidare och slutat på VågaVa... och det är ju själva målet med vår verksamhet... vår vision är fortfarande att behovet av oss ska upphöra... men där är vi naturligtvis inte än... tvärtom... VågaVa behövs tyvärr mer än någonsin.
.
Taket börjar komma på plats... det går framåt med vår renovering.
 

Kommentera inlägget här :