Personlig...

... presentation.
.
Det händer lite då och då att jag ombeds att skriva en personlig presentation av mig själv... och jag tycker att det är lika svårt varje gång... vem är jag att skriva någonting om mig själv... och vad ska jag i så fall skriva om... vem är jag egentligen?
.
Vi har ju alla olika roller att spela... inte för att det på något sätt är en helt annan människa som presenteras men ändå... det sociala spelet kräver ibland olika roller av oss... det är ju himla dumt att ställa sig i AIK-klacken med en IFK-tröja på sig... eller åtminstonde en liten smula provocerande... i detta specifika fall så handlar det om att jag under en begränsad tid ska skriva en blogg på en vårdsida på nätet... mycket yrkesroll men samtidigt personligt... paradoxalt nog så är nog fan mitt största problem att jag nu för tiden tycker om människan som jag möter i spegeln varje morgon... och att skriva bra grejer om sig själv är fortfarande någonting som känns lite konstigt.
.
Jag är den jag är... varken mer eller mindre.
 

Kommentarer :

#1: Lillemmish- mode - inspo

ha en bra dag

kram

Svar: detsamma... kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :