Att skriva...

... för skrivandets skull.
.
Så var jag då där igen... vissa dagar så tycker jag nog att jag skrivit vad jag ska på den här bloggen... allt är liksom redan sagt och det finns inte så mycket mer för mig att säga... och kanske närmar jag mig då den dagen då mitt stora skrivprojekt ska påbörjas... för jag vill ju gärna skriva en bok innan jag dör... grejen är väl bara att jag inte riktigt vet vad den ska handla om än... eller nja... lite idéer har jag väl men jag vet inte riktigt hur jag skulle kunna få ner dem på pränt så att det blir en läsvärd historia... tycker mig ha någonting som jag vill förmedla... och jag sitter inte här på höga hästar och påstår att mitt sätt är rätt sätt... bara att mitt sätt är mitt sätt.
.
Pennan (tangentbordet) är ett flippat vapen.
.
Alla lösningar kanske inte är så bra... men konstigt nog funkar många ändå.
 

Kommentera inlägget här :