En dag...

... i taget.
.
Livet rullar på... och även om det var ovanligt svårt att vakna denna morgon så gick jag upp direkt när klockan ringde... kände mig inte vidare dum för den sakens skull... hörde någonstans att de som snozzar och somnar om på morgonen skulle vara lite smartare än vi andra... själv så tycker jag att det är betydligt bättre med morgnar där jag hinner med att dricka en kopp kaffe, röka några cigg och vakna innan jag sitter i bilen på väg till jobbet... tidigare så stressade jag upp i sista sekunden och kastade på mig kläderna innan jag hoppade in i bilen och vaknade någonstans halvvägs till Halmstad... inget jag vill rekomendera... då tar jag hellre risken att känna mig lite dum när jag sitter och vaknar framför mitt köksbord... något som jag för övrigt inte har ägnat en endaste tanke på tidigare i mitt liv... tänka sig... jag tyckte jag var smart när jag gav mig tid att vakna på morgonen... så "dum" är jag.
.
Nä... jag snozzar inte på morgonen... och trivs rätt bra med det.
 

Kommentera inlägget här :