Lyx...

... att kunna starta dagen med en bastu.
.
Jag är så himla glad över min bastu så ni anar inte... vilken lyx att kunna starta dagen med att svettas lite och lyssna på en bra talbok... det är gott att leva nu... och när jag sitter här och reflekterar över mitt liv så här på ålders höst så inser jag att jag är en oerhört lyckligt lottad kille... om några veckor bär det iväg till Trysil för det årliga konventet med tillhörande brädåkning i goda vänners lag... förra året så snackade jag lite om att det kunde vara bra att träna upp kondisen lite eftersom även lite soft brädåkning tar på krafterna... och jag hoppas väl på att mitt dagliga bastande har tagit hand om den biten... den som lever får se.
.
Bara några få veckor kvar nu... verkligen något att se fram emot.
 

Kommentera inlägget här :