Piller...

... träsket.
.
Nu är jag trött på att stoppa i mig massa piller... visserligen så är det ju inget sinnesförändrande utan "bara" pencilin, iprem och albyl... men... jag gillar ju inte piller överhuvudtaget... nu tycker jag inte heller om tandvärk så jag ser inte att jag har något större val än att peta i mig en näve piller lite då och då... vi brukar säga att smärta är en andlig princip men fan vet om det gäller tandvärk... i vilket fall som helst så har jag svårt att se något andligt i det... pencilinet ger mig till råga på att ont i magen också.
.
Jag brukar inte längta till tandläkaren men jag längtar till den dagen då han förhoppningsvis har fixat till orsaken till denna smärtan... symtomlindring är inte riktigt min grej längre... då tycker jag att det är bättre att ta hand om orsaken till problemen... och det spelar ingen roll om det är fysiskt eller psykiskt... det är genom att gå till botten med mina problem som jag blir fri min smärta... piller är inte lösningen för mig.
.
 
 

Kommentera inlägget här :