Service...

... på bilen.
.
Jag har en för mig väldigt ny bil idag... och det innebär vissa förändringar jämfört med tidigare bilar jag ägt... en av dessa är att jag regelbundet lämnar in bilen på service... eftersom jag kör väldigt många mil så blir det några gånger om året jag får lägga ut lite extra pengar för att ha en bil som... peppar, peppar... startar i alla väder och tar mig dit jag vill... när jag vill.
.
Jag gillar att ha en bil som fungerar... allra helst när jag tänker på alla dessa mer eller mindre pålitliga bilar som jag ägt tidigare... de var visserligen billiga i inköp... men... osäkerheten i om jag skulle kunna ta mig från punkt a till punkt b kostade en hel del rent mentalt... så jag gnäller inte för att jag behöver lägga ut lite stålar på service... jag tycker att det är en bra investering... och ett välkommet lyxproblem.
.
Den bästa bil jag någonsin ägt... jag är nöjd.
 

Kommentera inlägget här :