HAP...

... och CPU kommer vi att kunna erbjuda.
.
Jag var nog allt ganska skeptisk när jag kom till Falkenberg för att utbilda mig om haschprogrammet igår... men efter en dag där så tog vi ett beslut om att erbjuda det programmet på VågaVa... av flera olika anledningar... i sak är jag ju egentligen emot att lägga focus på enskilda droger eftersom jag ser drogerna som ett symtom på vår sjukdom... jag ser själva beroendet som problemet... inte drogerna.
.
Men i vilket fall som helst så fann vi så mycket positivt i detta cannabisprogram att vi vill erbjuda det på VågaVa... som gammal invand haschrökare så kunde jag frångå mina egna åsikter om själva beroendet och se på fördelarna med att lägga lite focus på denna lömska drog.
.
Ännu en dag på skolbänken för att lära mig något nytt... 
 
 

Kommentera inlägget här :