Idag så ska jag lära mig allt...

... om hasch.
.
Vi ska på utbildning idag... och jag måste medge att det känns en smula underligt att gå en haschkurs... som gammal inbiten brassrökare undrar jag ju lite om det finns så mycket mer jag kan lära mig om denna drogen... fast det är ju klart... eftersom själva praktiserandet av just denna drog är ett alldeles utmärks sätt att bli dum i huvudet på riktigt så finns det väl säkert några luckor som jag kanske borde täppa till... slö, slapp och likgiltig är jag ju inte längre... så förhoppningsvis så har mina gamla skador nog läkt lite grann... nä, skämt åsido... det känns minst sagt konstigt att gå på haschkurs... vad finns där för nytt att lära som jag inte vet om denna drog... men det är med ett öppet sinnelag och villighet som jag sätter mig och lyssnar... väl medveten om att man kan lära sig något nytt varje dag.
.
En spännande växt.
 

Kommentera inlägget här :