Träning...

... är inte min grej.
.
Jag har ett gymkort... och även om jag haft många planer genom åren som gått om att börja använda det regelbundet så kan jag bara konstatera att träning inte riktigt är min grej... visst gick jag på yogapassen under rätt många år och fann någonting som jag gillade i det... men annars så har mina försök till träning på gym fallerat ganska snabbt... att springa på ett löparband känns helt meningslöst eftersom man ju inte kommer någonstans... att svettas av att lyfta tunga prylar ger mig ingenting... jag bryr mig väl inte om det här med att bygga muskler helt enkelt... däremot så gillade jag att bada basu på gymmet... men nu har jag ju en bastu hemma så mitt gymkort samlar bara damm... kanska är det dax att kapitulera... träning och gym är helt enkelt inte min grej.
.
Jag är inte så bra på att gymma men en hejare på att softa.
 

Kommentera inlägget här :