Att nåla in sig i ett...

... hörn.
.
Jag har ju gått ut med att jag ska bli rökfri den 1 september... och lite grann så känns det som att det är bära eller brista denna gången... efter att av en ren slump blivit rökfri en nyårsafton för en herrans massa år sedan och sedan varit det i flera år så fick jag ju för mig att jag kunde det här... men ack vad jag bedrog mig... efter att ha tagit ett bloss så föll jag rakt ner i rökgruvan så det bara small om det... visserligen så gjorde jag några mer eller mindre lyckade försök att återta friheten från nikotinet... men... återföll gång på gång... och det är inte utan att jag kände detta som ett misslyckande.
.
Jag tänkte i alla fall göra ett sista seriöst försök... och det hade varit skoj om vi blev flera för då blir det ju lite tävling... och tävling... det gillar jag.
.
Anmäl er gärna till rökfritävlingen den 1 september... ingen anmälningsavgift.
 

Kommentarer :

#1: Thessan Rumphulda

Självklart ska vi bli rökfria :D

Svar: Såklart...
peter

skriven

Kommentera inlägget här :