Mardrömmar...

... är kusliga.
.
Vaknade i natt med en väldigt otäck och jobbig känsla... jag hade tydligen drömt en mardröm... även om jag inte minns var det var jag drömde så satt känslan i... och det är nästan som om jag bär med mig en liten del av av den känslan fortfarande... vi pratade igår om "användardrömmar" och om hur känslorna av dessa kan sitta kvar även när vi har varit vakna ett tag... ja... känslor kan vara kraftiga grejer och även om jag vet att inte kunna tillåta mig att vara helt och hållet känslostyrd så kan jag inte blunda inför deras kraft... tur jag har förstånd nog att prata om dem annars så hade jag nog fan legat lite risigt till... jag har ju trots allt en känslomässig sjukdom... beroendet.
.
Ibland så kan jag själv undra hur det egentligen ser ut mellan mina egna öron.
 

Kommentera inlägget här :