Konvent...

... i Gullbranna.
.
Då var det dax igen... första helgen i juni är det ju precis som vanligt konvent i Gullbranna... ska bli skoj att träffa mina drogfria fina vänner... kruxet är väl också precis som vanligt att jag har tagit på mig ansvaret för att det ska bli lite yoga på stranden tidiga morgnar... det finns säkert en och annan som tror att jag är värsta yogafreaket... någon kallar mig t.o.m. för "yogapeter"... sanningen är däremot att mitt yogautövande de senaste åren förvisso är ganska regelbundet... typ, två pass om året på Gullbrannakonventet (möjligtvis så kan det bli något pass på stranden i Tylösand också)... och jag känner mig väl inte direkt som den vigaste killen på vår planet idag... men jag kommer att göra mitt bästa... min yoga har som ni förstår inga som helst krav... det viktigaste för mig är väl att ge mig själv möjligheten att starta dagen på en skön sandstrand nere vid havet... det räcker.
.
Huvet upp och benen ner... eller hur var det nu?
 
 
 

Kommentera inlägget här :