Idag så ska jag presentera VågaVa...

... på öppenvårdsbehandlingen i Halmstad.
.
Och jag funderar lite på hur jag ska lägga upp det... egentligen så är ju jag inte den som ska presentera vår förening... låter det konstigt... jag och Leffe startade ju faktiskt upp denna förening redan 1999... men det är samma sak som med mina föreläsningar om ni frågar mig... att det är människorna som använt sig av oss som är de som har någonting av värde att säga... det är ju svårt att sälja sin egen produkt med trovärdighet.
.
Att det gått himla bra för väldigt många sedan de kommit till VågaVa är ställt utom all tvivel... frågar ni mig så vill jag nog påstå att hela denna resan har gått över all förväntan... vi var två killar som startade denna förening för att vi ville leva ett drogfritt liv värt namnet... idag har vi massor av anställda... sedan några år tillbaka ett boende som funkar skitbra... och nästa vecka så startar vi en öppenvårdsbehandling i Ljungby... och allt detta är egentligen helt oviktigt när jag idag ska presentera VågaVa... vad som däremot är viktigt är att få fram budskapet om att det finns inga hopplösa fall... att alla som har en önskan om att leva drogfritt kan förverkliga denna dröm... och att livet inte tar slut och blir skittråkigt när man plockar bort drogerna... tvärtom... ett drogfritt liv är fyllt av möjligheter, fler än du någonsin vågat drömma om... fråga mig... jag vet.
.
Ett liv fyllt av möjligheter.
 
 

Kommentera inlägget här :