All denna jävla...

... terror.
.
Nä, det går nog inte att skydda oss mot enskilda galningars handlingar... mer än att vägra anpassa oss till att ändra våra liv p.g.a. rädsla för attentat... att låta några få galna individer påverka hur jag lever mitt liv vore ju att låta terrorn styra över mig... jag har tidigare levt ett liv då jag la alldeles för mycket energi på att vara omtyckt av människor som uppenbarligen inte tyckte om mig... på bekostnad av mina relationer till de som faktiskt redan tyckte om mig... och även om jag hade kunnat välja att vara sur för det faktumet så fattar jag att hämnd och hat gör inte mig lyckligare... lycklig blir jag av att fokusera på alla dessa goda människor som finns i mitt liv.
.
Det kan inga jävla terrorister ta ifrån mig.
.
Kärlek är det starkaste vapnet... 
 

Kommentera inlägget här :