Tid...

tar tid.
.
Vi i vår gemenskap firar ju drogfri tid mellan varven... i början så är det rätt ofta men med tiden så nöjer vi oss med en gång om året... och där är jag nu... ikväll så ska jag ta mig till ett möte i Halmstad och ta emot min 19-års medalj... lite för min egen skull men mest av allt för att visa de som kommit in efter mig att det faktiskt är möjligt att leva ett drogfritt liv en längre tid... 19 år tar ju ganska exakt... 19 år... och när jag tänker efter så är det ju helt sinnesjukt egentligen... att jag skulle fixa att vara drogfri så länge var verkligen inget som jag själv trodde på... men en timme i taget blev till dagar... dagar till veckor... och veckor till månader som till slut blev till flera år... men jag tar fortfarande en dag i taget... för det har jag lärt mig... att långsamt kommer man jävligt långt.
.
Tid tar tid...
 
 

Kommentera inlägget här :