Flyg till Delhi...

... Innan vi åker hem.
.
Om några timmar lyfter vårt plan till Delhi... Och eftersom vi inte landar där förrän i kväll efter en mellanlandning i Bombay så handlar det mest om att bara hitta ett ställe att sova på innan vi drar hemåt i morgon bitti... Man kan säga att vår semester är slut nu och att det enda som återstår är att transportera sig själv och en packning en herrans massa mil... Sen väntar ju... Tjoho... Vardagen.
.
Men var sak har din tid... Idag har jag surfat på de häftiga vågorna... Imorgon sitter jag på planet hem... Och i övermorgon kanske jag skottat snö i Brännebassat... Visst är det häftigt med kontraster... Nästa semester är att åka bräda i Trysil... Fan... Mitt liv är ett överflöd på kontraster... Jag är en mycket rik människa... Allra helst eftersom jag har vänner att uppleva dessa kontraster tillsammans med.
.

Kommentera inlägget här :