Julbord...

... ska vi på idag... rätt vanligt i dessa tider om jag fattat det hela rätt.

Som förberedelse till detta har vi lärt oss lite...


... Finska barnvisor... det låter ju rackars juligt... tycker vi.

Ja det händer alltid något på vårat jobb här på VågaVa... sjunger vi inte finska sånger så gör vi...


... tumhundar.

Ja det var en liten lägesrapport så här innan det stora frosseriet ska börja... nä nu ska vi ha ett morgonmöte så jag får be om att återkomma... morgonmötena är heliga...

Kommentarer :

#1: naken Snigel

Tack för att du finns!



Kram

skriven
#2: Elvira

Fniss, Finska barnvisor?

Förstår inte ett dugg av vad det står, men det låter säkert himla bra!=)

Hoppas ni hamnar på ett riktigt smarrigt julbord...å att ni har ro att sitta riktigt lääänge å njuta!suck

Nästan så jag blir lite avis..hehe, mäsrkligt att jag inte tröttnat än..

Ha det allraste bäst, stoor kram

skriven
#3: Kicki

haha...vill va den lilla flugan på väggen som hör era finska julvisor!!...hoppas maten smakar och att vi får en underbart trevlig kväll!!

skriven
#4: peter

Tack för att VI finns... å jag ska ärligt säga att jag fattade inte ett smack av dn finska sången heller L... å julbord blev man rackarns mätt av... så nu ska jag vila middag L.



(((kram)))

peter

skriven
#5: naken Snigel

Gör om gör rätt!



Tack för att VI finns!;))

skriven
#6: Kicki

VI finns och vi ÄR, vi är här för att stötta varandra...det är ju din förtjänst Peter, hade inte du varit hade jag inte upptäckt andra UNDERBARA människor som finns just här...Tack tack =)

skriven
#7: peter

Ja visst är vi fantastiska som VÄLJER att stötta varandra L... det är så jäääävla häftigt... vi behöver aldrig vara ensamma om vi inte väljer att vara det.



(((kram)))

peter

skriven
#8: Kicki

ja, det är häftigt att VI stöttar varandra trots att vi inte känner varann personligen, men det är ju d som känns så BRA, att kunna stötta och man känner av stödet med alla positiva och härliga kommentarer... GRUPPKRAM!!!!

skriven
#9: naken Snigel

jag trodde aldrig man kunde "känna" så mycket i "cybern", men ärligt, mitt bloggande har gett mig vänner och medmänniskor som jag aldrig trodde fanns. Jag har helt enkelt letat under fel stenar...tror jag går på rätt stig nu, mycket tack vare Er allihopa!



Ja betala en räkning ÄR skönt. Det ger en känsla utav att man faktiskt ÄR på riktigt, på lika villkor:



STOR KRAM TILL ER ALLA!....En lycklig liten skakande snigel;)

skriven
#10: Kicki

Visst är det fantastiskt!!...hade vi upptäckt "oss" om vi "sprang" på varandra på stan??... Ärligt så tror jag inte det. jag har varit välldans negativ till "datorns" värld men idag är jag sååå tacksam att jag försökt mig på att förstå denna "manick" =)

skriven
#11: peter

Jag bara njuter när jag läser vad ni skriver... jättetack för att ni finns på denna bloggen.



(((kram)))

peter

skriven
#12: Felix, din son aka FelixTM, P-Haze, the man fan

jag ser att du inte tog med min mördarhund på bilden :@ men jag ser även att du får en jävla massa kommentarer... förmodligen för att du skriver jävligt bra och snällt... kanske ska jag få mig att tänka om i mitt egna bloggande.. men nån stans tror jag att folk behöver den med.

ha det bra.

skriven
#13: peter

Du ville ju inte att jag skulle läsa på din blogg så det har jag inte gjort (fast du ska veta hur nyfiken jag varit L)... jag blir glad över att se dig på min... du är bäst och din pappa älskar dig mest.



Trilla ner på en frukost imorgon om du har tid.



(((kram)))

pappa

skriven
#14: Elvira

Är det inte märkligt,att människor som ger sig på andra, alltid gör det anonymt?? Shit..störd!

Hoppas det går att radera dumkommentarer..själv tycker jag att ni ALLA är helt underbara!

Kram kram // Elvira

skriven
#15: peter

Jag gillar inte censur... men här gör jag ett undantag... att man hoppar på mig personligen stör mig inte ett dugg... men att hoppa på mina vänner på min blogg... nä det tar vi bort.



(((kram)))

peter

skriven
#16: naken Snigel

Har det varit några dumma kommentarer här?...Det måste jag missat, har bara läst bra kommentarer.



Kram

skriven
#17: peter

Egentligen finns det ju inga "dumma" kommentarer... om någon snackar "skit" beror det ju oftast på något... helt annat.



(((kram)))

peter

skriven
#18: Karin

älskar dig!! Känner igen min tumhund :)

skriven
#19: peter

Den är såååååååå vacker din tumhund... precis som du.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :