2009...

... är snart historia.

Och det har varit ett flippat år för mig... det känns som ett av de lugnaste åren jag upplevt... att det liksom inte har hänt någonting... men det är inte sant... 2009 är ett år fyllt av STORA förändringar för mig... jag kan nästan göra en lista...

... på tredje plats... med motiveringen...

 "minst sagt oväntat,
som visar att förändring,
hur osannolik den än är,
trots allt är möjlig."


... springeriet... och för att verkligen ta i så att jag spricker... löparbandet.

På andra plats... med motiveringen...

"En bild säger mer än tusen ord."


... naturligtvis är det mina nya tänder... förvandlingen från tandlös pundare till "snyggpeter".

Och på första plats...

...trumtrumtrumtrumtrum
           trumtrumtrumtrumtrum
                   trumtrumtrumtrumtrum
                           trumtrumtrumtrumtrum
                                   trumtrumtrumtrumtrum...

                                                                                                                    ... trum...

... med motiveringen...

"Att våga prova
 ett nytt sätt att leva,
stå emot sug för att
till slut kunna känna
en sann äkta frihet."


... att jag har lyckats hålla mig rökfri hela året är inget annat än ett stort mirakel.

Så visst fan har det hänt grejer 2009... ja jävlar... det kan vara bra att stanna upp en sekund lite då och då för att se förändringarna... jag tar ju nästan min rökfrihet för givet nu... tänderna känns helt naturligt... springeriet är och kommer nog att förbli den svåraste av mina förändringar... jag har ett inbyggt motstånd för fysisk aktivitet... men å andra sidan så har detta året lärt mig att...

... ingenting är omöjligt... absolut ingenting...

Kommentarer :

#1: Bekele

Ett lyckat år Peter!!!

Grattis

skriven
#2: peter

Tack min vän... ja det är nästan overkligt.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :