En ny hemsida...

... håller på att skapas till VågaVa.

Ja vi har fått hjälp med att bygga en sprillans ny hemsida... några tjejer på högskolan i Halmstad har tagit på sig det ansvaret och vi väntar med spänning på resultatet... vi har fått en förhandsvisning...


... och den lovar gott... och den är betydligt enklare i sitt utförande än dagens hemsida...

... den svåraste biten i hela projektet är nog att lära upp mig så att jag kan uppdatera och trixa lite med den nya hemsidan på egen hand... annars så har det mest handlat om hur man ska få en hemsida att fungera på ett praktiskt sätt... jag är ju mycket för att man ska kunna påverka processen genom att medverka på ett eller annat sätt... interaktivt tror jag att det heter... det är ju därför som jag startat en VågaVa-grupp på facebook... som ni naturligtvis gärna får gå med i *L*...

... sen har vi ju den mer affärsmässiga biten... vi vill ju mer än gärna komma in mer på företag och erbjuda dem våra tjänster... vi är riktigt bra på det vi gör... vare sig det gäller föreläsninger eller all annan hjälp som vi kan bistå med... det företag som vill använda sig av våra kunskaper och erfarenheter kommer inte att ångra sig... det vågar jag faktiskt sticka ut halkan och påstå utan att blinka... så vi vill ha en hemsida som vänder sig till både företagen och den enskilde människan... och egentligen så tror jag att det är betydligt enklare än vad vi vill tro... det handlar nog mycket om att vi bara ska... släppa taget... och VågaVa...

Kommentera inlägget här :