Julbord...

... ska jag äta idag.

Ett "Wild West-julbord"... tillsammans med mina drogfria polare... och det snackas om... orm, krokodiler och andra konstigheter... jag vet fortfarande inte om det bara är snack men det ska bli spännande att ta reda på... jag tänker inte stoppa varken krokodiler eller ormar i min mun... men visst blir jag nyfiken...  


... finns det verkligen någon som vill käka en orm?

Men å andra sidan så är jag ju sååååå himla gammal att jag reagerar på "Wild West"... ett cowboy-julbord?

Och jag ser bilder flyga förbi mellan mina öron... det är inte svårt att börja fantisera... jul... krokodiler... ormar... indianer i tomteskägg och jultomten i fjäderskrud... ja det är ett bra upplägg att börja fantisera kring... men innan dess så ska jag se min dotter som en ridande Lucia (en bra uppvärmning till cowboytemat *L*) på sin ridskola... hinna springa ett varv i den idag iskalla skogen... iklädd mössa och halsduk... och äta lunch... hur mycket äter man innan man går på ett julbord... för jag misstänker att det finns fler prylar än orm och krokodil på detta julbordet... och jag håller tummarna för att mina provisoriska tänder pallar...

... men va fan... imorgon får jag nya tänder... och det är riktigt riktigt spännande ska ni veta...

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min Vän !



Jag vill oxå, men jag kan inte ta mig neråt. Bör inte köra bil, "virus" på balansen. Kanske inte så bra att köra då ;)

Å att ta sig via buss/tåg e ett helt daxverk........

Men jag villlllll.........

Kram

skriven
#2: suzanne

yiiihaaa... väntar med spänning då =I vad detta julbord bjuder på ;)

skriven
#3: Eva T

Hej min Vän !

Jag vill oxå men kan inte ta mig neråt. "virus" på balansen så jag bör ju inte köra bil. Å att ta sig med buss/tåg härifrån är ett helt daxverk.

Ha det bra å käka orm och hälsa/krama alla.

skriven
#4: Lillsnörpa

Senap och ketchup på ormen? :)

skriven
#5: peter

Nä det var bara snack... inga kokodiler... inga ormar (bara en utrotningshotad ål som jag vägrade att äta)... mest "vanligt julbord" faktiskt... med vildsvin och struts som överaskningen...



... men i goda vänners lag och det är ju som alltid obetalbart L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :