Nu är det jul...

... igen.

Ja jävlar... när jag kommer upp på VågaVa i Ljungby så är det som att knalla rakt in i en julskyltning... det är med nöd och näppe jag kan skriva denna blogg eftersom det är en "mysig" julbelysning som gäller... vilket då innebär att det är julstjärnor... lindade ljusslingor... adventljusstakar och julgranar som står för belysningen... som enligt min enkla åsikt är bristfällig när det gäller en sådan enkel grej som att t.ex se vad jag skriver...


... men det är ju "mysigt" (även om jag nog vill kalla det för humor på hög nivå)...

... eller ska jag fråga min kollega som svär lååååånga ramsor medans hon försöker få ännu en julstjärna att fungera... det ser inte så mysigt ut... hon verkar ju mest bli förbannad.. och det är väl inte så "mysigt"... men det ser rätt roligt ut...  

... eller är det bara jag som inte fattar det här med juleriet?

Kommentera inlägget här :