Nu är jag helt färdig...

... och klar hos min tand-doktor.

Det känns förträffligt... och han berättade för mig att jag kan käka knäck utan några som helst problem... det som jag skulle akta mig för var sten och grus... ingen som jag stoppar i käften frivilligt längre... sten och grus är inte gott det lärde jag mig som litet pojke... mycket liten pojke... ungefär samtidigt som jag lärde mig att eld är varmt... men visst lever mina nya tänder lite farligt på sommaren som vi ju tillbringar på...


... en soligt strand med massor av små, små stenar som kallas för sand...

... idag så passade han på att justera mina tänder... eftersom jag har slagit av min käke (två gånger) så sitter mina tänder en aning snett i mitt ansikte... något som är väldigt tydligt på foto... men han fixade och trixade idag så att det blev betydligt rakare än vad det var i måndags... vilket jag såg som en ren bonus... jag är skitnöjd och tackade ödmjukt min tand-doktor för att han har förvandlat mig till...


... en helt vaaaaanlig vacker och värdefull kille som är glad och nöjd med sina nya tänder. 

Kommentarer :

#1: anette

mmmm fin du eeee mannen big love från mej hjärtat <3

skriven
#2: peter

Tack... jag är skitnöjd... L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Yvonne

snyggt, vännen.=)

i morgon förmiddag vinkar jag till dig när jag åker förbi på min väg ner till helsingborg.

ska på utb i nytt datasystem.....jag som knappt lärt mig det gamla!

skriven
#4: Annika

Du är värdefull och fin oavsett tänder eller inte! Men jag förstår dig fullt ut och jag kan tänka mig att det är fantastiskt skönt när nu tänderna är på plats!

skriven
#5: peter

Jag ska vinka tillbaks L... att utbilda sig är något som jag gillar... nytt är ju alltid skoj L... nästan... jag ska själv lära mig att bygga hemsidor på ett nytt sätt... och jag är både rädd och fylld av förväntan...



... och tack... det känns helt kanon att äntligen ha tänderna på plats... L...



(((kram)))

peter

skriven
#6: Henrik

Grattis!! Visst är det skönt. Mina har t.o.m. klarat lite grus som ibland tycks slinka med i Müslin och häromdan fick jag inte av allt äggskal så det krasade gott. ;-) Det gick bra det med.



Jag var också sned i käften och även min tandläkare lyckades trolla bort det på nåt sätt. Dom är duktiga, det är nog mina bäst placerade 113 000 kronor någonsin.



Kram Henrik



P.S. God Jul och Gott Nytt

skriven
#7: peter

Tack... jag slapp att betala riktigt så mycket tack vare den nya tandvårdsförsäkringen...



... men jag håller med dig... det är fan det bästa jag gett mig själv... någonsin... L...



(((kram)))

peter

skriven
#8: cecilia

mm du vart ju riktigt snygg Peter ju.. L FLIRT..

skriven
#9: peter

Tack... L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :