Så vackert...

... det var att vakna idag.

Sitter med en kopp kaffe och tittar ut genom mitt...

 
...köksfönster...

... och jag önskar att det fanns en kamera som hade kunnat göra den upplevelsen rättvisa... men vissa saker måste upplevas... som det här med lukterna... eller kanske skulle jag kunna klara mig utan vissa av dessa... lukter...

... kommer på mig själv att gå omkring och "sniffa" lite överallt här hemma... nyss kände jag en väääääääldig skum lukt... och jag lyckades till slut lokalisera den... trodde först att det var en död mus eller nåt... men nä det visade sig vara...


... kaffesumpfiltret.

Har detta verkligen stått här och luktat apa i flera år utan att jag märkt det?

Jaja... det är kanske inte alla upplevelser som jag kan njuta av... men att sitta i mitt köksfönster och känna solens strålar värma på min kind nu när jag skriver detta är ljuvligt... och nysnö är vackert... det är med ett leende som jag strax ska möta mina vänner som kommer upp och hämtar mig idag... vissa dagar är det lättare än andra att sätta på sig de positiva linserna... detta är en sådan dag *L*... 

Kommentarer :

#1: Sniglon

NJUT!



kram

skriven
#2: peter

Ja det tänker jag och det gör jag...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :