Hurra...

... jag har från en vääääääldigt säker källa fått ett mycket glädjande besked...

... som ett direkt resultat av min numera rökfria livstil så har jag tydligen äntligen förvandlats till...


... STÅLMANNEN...

... det har funnits tider då jag varit övertygad om mina superkrafter... men om jag ska vara ärlig så fick jag dela ordet i två delar... super... krafter... göra om det en liten smula... och så kom sanningen fram... hur det var på den tiden... super kraftigt... och det var ju inte alls samma sak som att ha superkrafter förstår jag idag... det gjorde jag inte då.

Nä detta har tydligen med min rökfrihet att göra... jag har inte provat än men fått rapport från en mycket trovärdig källa... att jag numera kan gå hur långt som helst utan att bli trött... låter helt otroligt men jag ska nog våga mig på en liten test... en utflykt till brevlådan kanske... det var ju en promenad som höll på att ta död på mig för inte alltför länge sedan...

... wooow... jag har blivit stålmannen... fatta... stålmannen...

Kommentarer :

#1: Elvira

SJÄÄÄLVKLART har du fått superkrafter!!

JAG är iallafall övertygad..ler fixar man att vara rökfri, ja då fixar man precis allt..helt säkert!



Stora kramar

skriven
#2: peter

Ja jävlar nu ska jag ta och flyga bort till RIA å käka lite L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: H

WOOOW... GRATTIS!! ;-)



26 dagar du...tiden går! =)

Kram

skriven
#4: Kicki

Waow...grattis...du får sätta ribban lite högre...ett Maraton om ett år lr två!!!L

skriven
#5: Elvira

Jaa..maraton..visst Peter?

Jag är med dig..ska vi prova..?

Eller får det va måtta på galenskaperna..?ler



Kramkram

skriven
#6: peter

Tack för era hurrarop L... jag kan t.o.m. känna hur jag tar emot dem... å det är stort L...



... sen är det kanske som så att en viss Elvira måste ha skolkat på mattelektionerna i skolan... för jag kan väl inte tänka mig att du vet huuuuuuur långt ett mataton är L... det är liksom fram och tillbaks till min brevlåda... hur mååååååånga gånger som helst L... det är inte galenskap... det är ett självmordsförsök...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :