Ingenting...

... kan vara riktigt skönt.

Idag så har jag haft en dag fylld av ingenting... och det är någonting som jag uppskattar mer och mer... regnet strilar ner utanför mitt fönster... och det är så himla skönt att bara få vara hemma och göra... ingenting... fast naturligtvis så fuskar jag... när jag gör ingenting så brukar ja alltid få något gjort... som en maskin tvätt... eller att vattna blommorna.

Idag är inget undantag... blixten slog ner hemma hos mig tidigare idag... och strömmen gick... TV:n stänges av (bara för en kort sekund tack å lov)... och mitt internet försvann... helt sinnesjukt hur beroende jag har lyckats bli av min dator... bloggen... facebook... ja ni vet... så jag fick ta en sväng bort till vår datakille (han bor bara en kilometer ifrån mig) och fixa ett nytt modem...


... och koppla ihop det så att internet funkade igen.

Nä nu ska jag fortsätta att göra ingenting... och det börjar bli bråttom för nu ska ingenting fyllas med en film som börjar... typ nu med detsamma... fan jag tycker att det kan vara lite stressigt att göra ingenting... konstigt... beror det på att jag hela tiden fyller mitt ingenting med någonting?

Kommentarer :

#1: Sniglon

Typ;)

skriven
#2: peter

Ungefär så ja L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Elvira

Men du..det där ser ju ut som...hmmm..förr i tiden...?



Appropå film, har fått tips om en äkta snyftis idag kl 21, Walk the line, har inte sett den, men ska definitift göra det!



Kram kram fina vän

skriven
#4: peter

Jo att tillfriskna på ALLA områden tar lite tid L...



... jag har redan sett den filmen... den är bra...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :