Tårar av lycka...

... kände jag.

Vad var det för omvälvande upplevelse som skapade denna eufori kanske ni undrar... och det ska jag svara på.



... Det var en trisslott.

Ja inte själva trisslotten... det är ju bara en bit papper... nä det var hennes glädje... den lite äldre damen som nyss skrapade fram 25 år på triss på morgonprogrammet i TV:n... hon bara strålade till så det bara klack till i mig... och jag kunde känna hur tårarna kom krypande från tårna... inte för att jag kände henne... inte för att jag på något sätt har den blekaste aning om vem hon är... nä inte för någonting speciellt... utan bara för hennes glädje... det var en glädje som fick mig att känna lycka...

Kommentarer :

#1: anette

mmm 'ler' ॐ

skriven
#2: Kicki

...visst e det underbart när man får den där känslan av lyckorus trots att man själv inte varit delaktig MEN att få se en annan människas glädje...det glädjer mig!!...kramiz å ha det bäst!!

skriven
#3: peter

Ja jag kan bli riktigt rörd av alla dessa känslor...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :