Lååååånga dagar...

... blir det på Tylösand.

Det gäller ju att komma till stranden tidigt på morgonen för att vi ska kunna...


... pissa in vårat revir och få samma plats att ligga på varje dag.

Och vi är bland de första på stranden också... vilket är en mycket behaglig upplevelse... tänk på att vi är på en av de folktätaste stränder vi har i detta landet... men för oss känns det inte så eftersom det är snudd på folktomt när vi kommer ner och smäller upp vår utrustning... och ett volleybollnät är ett mycket praktiskt redskap på en strand... det fyller två funktioner... dels så skapar den ett ganska stort utrymme på stranden som vi får ha för oss själva (vi är garanerat de på stranden som har störst utrymme per person)... plus att vi lär känna massor av människor som kommer och vill spela på vårt nät... vill ni ha kontakt med människor så sätt upp ett volleybollsnät på en välbesökt badstrand så ska ni se att det händer grejer *L*.

Att komma tidigt innebar idag som en extra bonus det där helt ljuvliga första doppet... när det fortfarande är tyst på stranden och du kan gå ut helt ensam i ett stort...


... kristallklart salt hav.

En underbar upplevelse att ha med sig när jag går upp ur havet till vårt place... dricker den första koppen kaffe och käkar frukost tillsammans med mina vänner som har hängt med från stan i våran buss...


...så här tidigt på morgonen då vi fortfarande bara är några få...
 
... i en under dagen snabbt växande skara av glada, positiva och kärlekfulla människor som finns där för varandra... och det vi kan märka är att det är rackarns attraktivt att hänga med oss... att det är lätt att trivas... och att vi mycket tydligt visar att det går att ha grymt bra kvallitet på ett drogfritt liv... vi behöver inte marknadsföra oss... men det händer lite då och då att någon kommer fram och frågar vad vi är för gäng som verkar ha det så bra... och det är skoj att märka hur glada människor blir när vi berättar vad vi sysslar med... vårt goda humör smittar och vi har skitskoj hela lååååånga dagen på stranden... tänk att sååååå många timmar kan gå så fort... woow...

... jag är helt slut och väldigt, väldigt lycklig just nu... jag är sååååå jävla glad över att jag är en narkoman som har valt att prova på ett drogfritt liv... för jag vet fan inte om jag hade kunna fatta hur bra jag har det idag om jag inte varit narkoman... för att få uppleva en dag som idag nykter och drogfri är en så stor gåva att jag nästan kan få tårar i ögonen av tacksamhet över att få vara just... drogfri... 

... så jag önskar mig och alla andra fler riktigt lååååånga dagar på Tylösand... bättre kan man nog knappt ha det... det lönar sig att vara drogfri... helt klart...

Kommentarer :

#1: Anonym

mmmmm d låter så jäkla skönt ja e så avundsjuk på er fast d e bra avundsjuka.... ni e grymma på d ni gör<3 kramis

skriven
#2: peter

tillsammans kan vi göra precis vad vi vill... det är grymt L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Elvira

Jag är en härmapa..men en ärlig sån,som erkänner direkt!! :D



Höll på att få spader idag, i en varm lokal mitt i byhåla, så jag gjorde en snygg å prydlig lapp, med KRIS Go Beach, tejpade upp den i dörren, å hänvisade till närmsta badplats.

Sen körde jag ner alla till stranden, å sa åt dem att hålla sig borta tills på torsdag..hehe..eller, i andra ord då, men samma innebörd!!



Vilket inte betyder, att det inte blir studiebesök, för det ska jag absolut göra:D



Vilken tid parkerar ni på playan, för att få den så där magiskt egen?

Ser helt ljuvligt ut..suck



Massa kram till dig

skriven
#4: peter

Det är inte att härmas det är att alla tillsammans bada L...



... vi åker från stan prick 09.30 och är på stranden ca. 10.00... och eftersom vi ligger 100 meter från där det är som mest folk så får vi stranden där vi är för oss själva en liten liten stund... den använder vi till att sätta upp nät som gör att vi får rätt stort place för oss själva... nätet både drar folk och håller dem borta L...



... studiebesöket ser jag fram emot...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :