Semesterpaus...

... i några dagar.

Om någon timme sitter jag på mitt jobb i ett möte... min semester får ta paus i några dagar... plikten kallar.

Men jag är en optimistisk kille och har jag packat ner mina badbrallor även denna dag... efter gårdagens bad så har jag fått mersmak och hoppas på ett dopp i det salta havet även denna dag... jag håller tummarna för att det fina vädret som jag ser utanför mitt köksfönster håller i sig.


Det kan vara årets sista dopp som väntar på mig i böljorna på mitt älskade Tylösand idag.

Men först så ska jag jobba i några timmar... det dök upp ett möte som jag var tvungen att medverka på och imorgon så ska vi ju iväg till vår skola för att plugga i några dagar... så min semester tar semester i några dagar nu... och det är helt okej... en veckas jobb mitt i min semester var väl ingenting som jag hade planerat men det är bara att gilla läget... inga problem.

Jag har världens bästa jobb och kommer dit med ett leende på mina läppar idag.

Kommentera inlägget här :