Torrpundig...

... är ett begrepp som vi "gamla" narkomaner använder oss av ibland.
.
Och det är precis vad jag är just nu... helt jävla loss på att försöka få min nya dator att funka som jag vill... och eftersom det är ett helt nytt sätt så är det ju rätt lätt för mig att bli en smula manisk... jag kan ju inte ens blogga som förut... jag får inte fram den storleken jag vill ha på mina bilder och jag fixar inte att få fram det mellanrum mellan styckena som jag vill ha...
.
... som ni ser så försöker jag få ett mellanrum genom att sätta en punkt där jag vill slippa texten.


Och jag får hålla på att trixa och fixa för att få bilderna i den storlek jag vill ha.
.
Men jag tror nog att jag förr eller senare ska få det att funka... även om jag har en bit kvar till dess... men lite i taget så ska det nog gå... jag har massor kvar att lära mig... som att fixa med vår hemsida och lite andra just nu sinnesjukt svåra prylar... men fan... fixar jag att gå i skolan så ska jag väl kunna lära mig detta.

Kommentera inlägget här :