100-klubben...

... är en exlusiv församling av... förlorare.

När man har hamnat i 100-klubben är det viktigt med förnedringen... för att det ska svida riktigt ordentligt så får den deltagare som hamnat i 100-klubben ta på sig en... strut... och sen ska då vi som vann se till att de som förlorade... visar detta... och även om jag inte gärna lämnar ut någon annan än mig själv på min blogg så är det med en viss glädje...


... jag visar hur min kollega ser ut i strut efter att ha spelat mulle mot mig...

... på vårat jobb så vet ALLA vad det innebär att hamna i 100-klubben... och just i detta fallet så hade vi faktiskt en överenskommelse om att jag kunde publicera bilden på janne med strut... hans spelpartner är däremot en anonym besökare hos oss på VågaVa så han lämnar jag utanför...

... men jag vet att han lider just nu...

Kommentera inlägget här :