Ledighet...

... kan skrämma mig.

Jag ska ha semester om två veckor... och det skrämmer mig en liten smula... vad fan gör man på en semester?
Har snackat med några polare om mina farhågor och kommit fram till att det nog kan vara bra att göra upp en plan... några prylar som jag ska göra min semester så att jag inte stannar hemma och isolerar mig i en hel månad.

Jag har en början och ett slut... första helgen så ska jag till Jönköping och tala på en talardag... och sista helgen på min semester så ska jag åka till konventet på Fårö... men tiden mellan dessa helger har jag ingen aning om... att ligga på stranden och sola kanske jag kan göra lite då och då... men det känns ju nästan som att jobba eftersom jag då redan har tillbringat fem ljuvliga veckor på Tylösand... kanske ska jag lära mig någonting nytt... eller resa någonstans... ja vem vet vad livet har att erbjuda mig en augustimånad 2010?


Vad gör en snubbe som jobbar som proffsbadare när han är ledig och ska ta ut semester?

Kommentera inlägget här :