Leif Swärd...

... herregud.

Jag har absolut inget emot Leif Swärd... sanningen är att jag fram tills för fem minuter sedan inte hade en aning vem han var... Leif Swärd... men nu ville blaskan ha en undersökning om vilken svensk som hade lyckats bäst i fotbolls-VM... jag tror det var ett sätt att få oss som svenskar att vara lite bättre än danskarna... och ärligt... jag tycker att blaskan förlorade med 8 - 0... Leif Swärd är visst Englands läkare och skulle enligt blaskan då vara en repensentant för Sverige i VM... hallå nu får ni väl ändå ge er... han blev visst bara den svensk som hade lyckats näst bäst (Svennis vann)... jag fattar fortfarande inte riktigt vad han gjort för att kvalificera sig... gett Lampard en albyl kanske?


Ja herregud... här har ni honom... blaskans svenska VM-hopp... Leif Swärd.

Annars så har jag inte tänkt så mycket på fotboll idag... har liksom inte hunnit med det... istället så har jag trivts tillsammans med min tillfrisknande NA-vänner i ett underbart midsommarväder... käkat gott... skrattat mycket... fällt en och annan tår... och kännt mig väldigt. väldigt levande...


... levande och dansant... för naturligtvis har jag ju dansat traditionell midsommardans... rave.

Kommentera inlägget här :