Upp, upp...

... upp i det blå.

Och eftersom jag ska flyga till Norge från Köpenhamn så kommer jag nog upp i luften.


... askmolnet ligger för tillfället över spanien läste jag i blaskan nu på morgonen.

Jag tecknade faktiskt en extra försäkring för några hundralappar så att jag skulle få pengarna tillbaka om planet inte kunde lyfta... kommer jag väl igång med min resa så är det däremot kört... då kan jag bli strandsatt utan att få någon ersättning för det... så det är bara att hålla tummarna... be en bön... och gilla läget.

Det blir rätt många timmar resande idag... åker från Halmstad kl. 11.00... sen bär det iväg... tåg, flyg och båt... och om jag har minsta lilla tur så kommer en bil och hämtar mig när jag förhoppningsvis anländer till Sand sent, sent i kväll... annars så har jag problem *L*... men jag är inte orolig för det... nu ljög jag, det är jag visst... fast jag vet att det kommer att lösa sig... det gör ju alltid det... löser sig.

Jag gör vad jag kan just nu... tar med mig en bra bok... på väg upp... upp i det blå...

Kommentera inlägget här :