En blåsning...

... kan vara helt okej.
.
Det var en blåsig dag på stranden idag också... och svårigheten på yogans balansövningar ökade... men vi fixade att stå i trädets position även när det blåste lite grann... eller okej då... det blåste ganska mycket.
.
En mulen blåsig dag på stranden är också en bra dag... vi byggde oss ett vindskydd av parasollet och sedan så kunde vi njuta av ännu en dag på stranden... med storm-yoga... promenad till Bäckagård för middag med en efterföljande mulle... och en skön promenix tillbaka till vårt vindskydd... jag är fylld av frisk havsluft och mår som en prins nu... detta trots att min doktor gav mig fortsatt badförbud resten av veckan.
.
Att det inte spelades någon beachvolley idag har sin naturliga förklaring.
.
Nu ska jag slänga mig in i duschen och göra mig klar för kvällens äventyr... det blir quiz med polarna på ett hak i stan... ett väldigt uppskattat torsdagsnöje i vår stad... och det är med glädje som jag tar del av detta nöje i goda vänners lag... och påminner mig om att jag är en väldigt lyckligt lottad kille som har dessa fina vänner.

Kommentera inlägget här :