Vill inte, vill inte...

... måste.
.
Det är inte så himla ovanligt att jag känner ett visst motstånd mot att åka ner till stranden en mulen lite småkylig dag som idag... att jag VET hur bra jag kommer att må på att åka dit fast jag inte vill spelar ingen roll... känslan inom mig skriker att jag absolut inte vill åka till någon kall jävla strand... tur att jag lärt mig lita till mitt förstånd som lärt mig att göra saker trots att jag inte känner för det... och som har fått mig att förstå att det oftast är vid just dessa tillfälle jag får mina största belöningar.
.
Tillsammans har vi bestämt oss för att vara på stranden alla dagar i alla väder.
.
Det kan låta som helt vansinnigt att åka till stranden alla dagar i alla väder under fem veckor... men jag kan lova er att vi som fixar alla dagar i alla väder får en belöning som heter duga... redan efter två veckor så börjar ett inre lugn att etablera sig... jag kan inte förklara vad det är som händer med mig på Tylösands strand... men skulle jag sätta ett namn på upplevelsen så fick det bli... sinnesro.

Kommentarer :

#1: Sara

Hej!



alltid roligt att läsa din blogg. Och vilka fina bilder. hur får du till dem? använder du något redegeringsprogram? i så fall vilket och vilken effekt?? ha en bra dag



KRAM

skriven
#2: peter

Tack... jag använder mig av en app i min Iphone som heter Hipstamatic och som innehåller en massa olika objektiv och filmer... så det är som vanligt betydligt enklare än vad man kan tro att få lite flippade bilder ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :