Lite krasslig...

... i dag.
.
Både jag och min röda fina bil var lite krassliga igår... så jag började denna dagen med att köra min bil till bildoktorn... typiskt nog så hade symtomen försvunnit när han (bildoktorn) tog en provtur och körde mig till mitt jobb... möjligtvis så berodde det skrapande på att en liten sten hade letat sig upp till bromsgrejerna i går... men jag bad ändå honom om att titta till bilen för att se så att allt står rätt till.
.
Med min egen krasslighet så får jag väl ha tålamod och låta tiden lösa problemet.
.
Själv så känner jag mig också hängig... inte riktigt sjuk men lätt illamående och lite matt... och jag tycker nog allt att det är lite jobbigt fast jag inte är "riktigt" sjuk... jag kan ju jobba men känner mig ändå inte riktigt närvarande... måste ju erkänna att jag är helt värdelös på att vara sjuk... blir mest bara förbannad faktiskt... och även fysisk sjukdom påverkar mig psykiskt... för när jag är fysiskt sjuk så blir jag lite mer självcentrerad... och självcentrering är verkligen inte bra för mig efterom jag ju har min beroendesjukdom som går igång kraftigt på just... självcentrering... ja, jag vill t.o.m. påstå att min beroendesjukdom är självcentrerad rädsla.

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej Peter !

Tänk då så jäkligt det skulle vara för dig att bli sjuk på "riktigt"

Arg, förbannad, ledsen, ont, trött, "psykiskt labil och ännu mera självcentrerad"

Vi får hoppas för din och alla oss andras skull att detta inte händer.

Det finns ju nog av "ynkisar" :-) ändå.

skriven
#2: Eva T

Det var ju jag som skrev, men det förstod du säkert. ;-)

Ha en bra dag trots lite "inte riktigt" sjuk.

skriven
#3: peter

Jag håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande... på många plan ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :