Barcelona...

... mot ett Milan utan Zlatan.
.
Just nu sitter jag på ett hotell i Stenungsund och kollar på fotboll... jag ringde för säkerhets skull upp för några dagar sedan och kollade att de hade kanalen som visade matchen... det var innan jag fick reda på att Zlatan inte skulle vara med... ett för mig riktigt antiklimax eftersom jag ju hade sett fram emot hans återkomst på Camp Nou.
.
Fotboll är en fin och spännande sport som jag tycker väldigt, väldigt mycket om.
.
Milan gjorde mål i första minuten och det tog ett tag innan Barcelona kvitterade... nu är det en halvlek kvar och om jag ska vara helt ärlig så är ju Barcelona det betydligt bättre laget och ligger för tillfället lite närmare segern... men som vi som gillar fotboll brukar säga... bollen är rund och vad som helst kan hända... jag hann inte mer än skriva det föränn Barcelona gjorde 2-1... heja Milan.

Kommentarer :

#1: Kipkete

Det löste sig på slutet!!!!!

skriven
#2: peter

Bollen är rund ;-)



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :