Paraply...

... yoga.
.
Så blev det då äntligen dax för att praktisera lite seriös paraply-yoga... för i morse så regnade det på Tylösand... ingenting som hindrade oss från att besöka stranden men ett ypperligt tillfälle att njuta av en öde strand... och givetvis köra årets första paraply-yoga... en i sig helt fantastisk och rent av andlig upplevelse om ni frågar mig... att sitta under ett paraply och höra regndropparna falla nere vid havet är helt underbart.
.
Att det regnar lite på stranden är inget som behöver hindra någon från att bada.
.
Det slutade regna vid midagstid och dagen på stranden blev till ännu en helt ljuvlig upplevelse... nu har vi kört den första veckan på årets VågaVa go beach och som vanligt så är det en hejdundrande succé... att tillbinga dagarna i friska luften vid havet kan ju bara inte bli något annat... livet på en strand är mycket mer än "bara" sand... även om det är mycket sand överallt i mitt liv just nu... bilen är full av sand... hemma i mitt hus är det sand... och lite överallt på min kropp finns det mycket sand i detta nu... men det kan jag leva med... för i mitt sinne finns det nästan bara sol.
 

Kommentera inlägget här :