Nu håller jag tummarna...

... för att jag får flyga på lördag.
.
Nu hoppas jag åter på att jag får en chans att skola in mig på min alldeles egna vinge... prognosen ser lovande ut och sker det inga större förändringar i vädret så kommer jag att möta upp mina instruktörer nere på Hammars backar klockan 09.00 på lördag... och just nu funderar jag på om jag vågar hoppas på att komma upp i luften... eller om ska jag ta det som det kommer?
.
Naturligtvis så kan jag förbereda mig på att stiga upp jättetidigt på lördag morgon... packa min packning... lägga upp vingen på mitt takräcke redan på fredagskvällen... tanka bilen och hålla tummarna... men mycket mer kan jag faktiskt inte göra... resten är upp till... det där som många väljer att kalla för... Gud.
.
Jag vill verkligen få upp min egen vinge i luften för att få känna på den lite grann.

Kommentarer :

#1: Lakritsdraken

Jag håller tummarna från mitt håll också och hoppas att det hjälper till! :)

skriven
#2: peter

Tack ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :